Actualiteiten keuze
17 mei 2026
Vertrek Marianne Vos
De zomer kondigde zich alvast aan om vervolgens op de pauzeknop te drukken.
Uw bestuur houdt geen pauze want onze zeer gewaardeerde aanvoerder van de Technische commissie, Marianne Vos, heeft ons laten weten dat ze na de zomer gaat verhuizen naar Breda.
Marianne heeft zelf al een aantal mensen hiervan op de hoogte gebracht, en wij vonden het juist u allen hierover te informeren.
Over de invulling van de taken binnen de commissie zullen we u tzt nader informeren.
'Het zijn grote schoenen' , maar die zullen zeker gevuld worden.
Wij houden u op de hoogte!
Met groet, namens het bestuur,
Jolande Elsenburg - van Voorthuizen, voorzitter/secretaris
Foto
index
Nieuwsbrieven
Download hier de nieuwsbrieven (PDF)